Menu
Klik voor subcategorie
Nieuwsbrief
Schrijf je in en ontvang Maandelijks gratis printables, Planner kennis en Dafs Notebook nieuwtjes!
KLANTENSERVICE

Op deze pagina vind je informatie omtrent veelgestelde vragen. Kan je niet vinden wat je zoekt? stel je vraag via service@dafsnotebook.nl We streven ernaar je te antwoorden binnen 5 werkdagen.

 

 

 

 

 

Hoe kan ik bestellen?

Wanneer een produkt in voorraad is zie je een "voeg toe" knop onder het produkt. Hiermee plaats je het produkt in je winkelmand.  ziet dat je wilt kopen dan kan je dit in je winkelmandje plaatsen. Soms worden aanvullende opties gevraagd bijvoorbeeld welk soort stickerpapier je wilt. Wanneer je naar je winkelmandje gaat zie je meteen de totale afrekenkosten inclusief verzendkosten en kan je indien je die hebt een kortingscode toevoegen. Verzend je naar het buitenland, klik dan een ander land aan dan nederland. Wanneer je verder in het bestelproces gaat kan je kiezen uit drie verschillende mogelijkheden. Inloggen met je facebook account, inloggen met je google account of nieuw registreren dan wel inloggen wanneer je reeds een account hebt aangemaakt. Na inloggen controleer je bestelling en kies de betreffende betaalmethode. Na afloop krijg je een bevestiging van je aankopen via de email.

Maak je ook custom / op maat produkten?

Jazeker, wanneer het stickers en inserts betreft kan je contact opnemen via info@dafsnotebook.nl Je krijgt een offerte en bij akkoord een bevestiging waarna ik aan de slag ga met je op maat order. Ik reken momenteel 5 werkdagen om deze voor je te maken en te vesturen. Voor Notebooks lever ik geen op maat oplossingen. Zie tevens de algemene voorwaarden

Kan ik het product ergens in het echt bekijken?

Ik heb vooralsnog geen fysieke winkel, echter ik sta wel op verschillende events zoals het Creaweekend en Passion for Planners. Wil je op de hoogte gehouden worden wanneer en waar ik met de Dafs Notebook produkten hier sta schrijf je dan in op de nieuwsbrief en volg me op Facebook! Het lijkt me leuk je te ontmoeten en meer op de produkten te vertellen.

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling wordt verzonden? 

Wanneer het order bedrag is ontvangen wordt de bestelling, met uitzondering van de op maat orders, binnen 2 werkdagen aangeboden aan PostNL ter verzending. De op maat orders worden binnen 5 werkdagen aangeboden aan PostNL. Houd rekening met een langere levertijd voor internationale zendingen door douane procedures.

Pakketpost in Nederland wordt over het algemeen binnen 1 a 2 werkdagen aan je geleverd. Internationale pakketpost is afhankelijk van het land van bestemming en verwerking door de douane. Pakketten worden verzonden via track & trace zodat je kunt nagaan waar je pakket zich bevind en de vermoedelijke bezorging. Bestellingen die alleen Stickers betreft kunnen met normale briefpost verzonden en hebben geen track & trace. Dit kan je kiezen in het bestelproces. Zie tevens de algemene voorwaarden

Wat als er iets niet goed is met/aan mijn bestelling?

Natuurlijk zullen we er alles aan doen om je bestelling zo zorgvuldig mogelijk te maken en bij je te laten bezorgen. Het blijft altijd maat en handwerk. Mocht er iets niet goed zijn aan je bestelling neem dan contact op met onze klantenservice via service@dafsnotebook.nl Voeg eventueel foto's toe voor verheldering en wij zullen binnen 5 werkdagen komen met een reactie. Op notebooks heb je een garantie van 30 dagen voor kostenloze reparatie. Zie tevens de algemene voorwaarden

Kan ik mijn product retour sturen?

Standaard produkten van de webwinkel in hun ongeopende verpakking kan je binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Neem contact op met service@dafsnotebook.nl zodat we je verder kunnen helpen met het hoe en wat. Produkten in de uitverkoop kunnen niet worden geretourneerd evenals op maat gemaakte producten. Zie tevens de algemene voorwaarden

Wat zijn Dafs Loyaliteitspunten in mijn account?

Wat is er nou leuker dan ontvangen van een beetje Dafs Notebook geluk in je brievenbus? Juist zelf voor gespaard gratis produkt! Wij geloven in dat beetje extra en dus krijgen trouwe klanten van ons spaarpunten voor leuke produkten alleen te verkrijgen via inwisselen. Iedere bestelling die je bij ons doet levert je punten op en die punten kan je inwisselen voor gratis produkten in je eerstvolgende bestelling.

Hoe verzamel ik Loyaliteitspunten en waar vind ik de produkten?

Iedere bestelling die betaalt en naar je verzonden is levert je punten op. Voor iedere euro krijg je een punt (exclusief verzendkosten) In je account omgeving zie je precies hoeveel punten je hebt gespaard. Naast een bestelling kan je tevens punten verdienen door je te registreren op de nieuwsbrief of door een produkt review achter te laten.

Hoe wissel ik de loyaliteitspunten in?

Heel eenvoudig. Log in op je account en scrol naar de loyaliteitspunten toe, daar staat een link naar welke produkten je voor punten in kunt wisselen! Klik bij het betreffende produkt op inwisselen en zodra dat gelukt is zie je in het scherm een tekst dat je punten hebt ingewisseld. Plaats je vervolgens een bestelling en reken je die af dan sturen wij je extra voor punten ingewisselde produkt mee met je bestelling. let op we sturen je extra produkten niet buiten je bestelling om naar je toe dus het kan alleen in combinatie met je bestelling. In je account kun je vervolgens zien, welke gratis produkten reeds zijn meeverzonden en zie je je actuele saldo. 

Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?

De verschillende betaalmethoden via de webwinkel zijn Ideal of Pay Pall. Wanneer je een via de e-mail een op maat order aanvraagt dan kan je tevens via overschrijving betalen 

Hoe meld ik me aan op de nieuwsbrief?

Op de webwinkel vind je in in de rechtermenu balk de Nieuwsbrief aanmeld module. Het enige dat je hoeft te doen is je email adres invullen en op het envelopje te klikken. Er verschijnt een melding op de pagina dat je bent aangemeld en je krijgt een bevestiging in je mail box. Je dient vervolgens je e-mail inschrijving definitief te bevestigen door op de gestuurde link te klikken, zo weten we dat jij het bent. Na bevestiging verschijnt daarvan een melding in de webpagina. Je bent nu ingeschreven op de maandelijkse nieuwsbrief en je ontvangt de eerstvolgende. 

Hoe meld ik me af van de nieuwsbrief?

Mocht je de nieuwsbrief niet meer willen ontvangen dan kan je dit heel eenvoudig doen door in dezelfde email aanvraag module wederom je email adres te typen en op het envelopje te klikken. Je krijgt dan een een scherm met afmeld aanvraag knop. Bevestig je dit dan krijg je een bevestigings e-mail toegestuurd. In de e-mail wordt om een definitieve uitschrijving gevraagd middels klikken op de link. Nadat je de link in de e-mail hebt aangeklikt ben je definitief uitgeschreven en ontvang je geen nieuwsbrieven meer. 

Hoe werkt het met aanmelden voor een Workshop?

De meeste workshops zullen worden gegeven tijdens events. Zowel op de desbetreffende event site als op de dafsnotebook facebook pagina zal hiervan aankondiging worden gemaakt. Indien inschrijven nodig is zal onder het menu item workshops de betreffende workshop met informatie verschijnen. Je kunt deze als een produkt toevoegen aan je bestelling en met de bestellingsbevestiging heb je je inschrijvingsbevesting. Alle workshop details staan beschreven in de workshopomschrijving. 

Kan er een workshop op locatie worden geboekt?

Ja dat kan, indien er een groep van minimaal 5 personen deelnemen kan je een aanvraag dien via bestelling@dafsnotebook.nl 

Wat als ik me heb ingeschreven en betaald en ik ben verhinderd?

Neem altijd even contact op met service@dafsnotebook.nl  Aanmeldingen voor workshops kunnen tot 14 werkdagen kostenloos voor start van het event worden geannuleerd of verzet. Bij latere annulering worden mogelijk , afhankelijk van de aard van de inschrijving en het wel of niet op maat maken van artikelen kosten in rekening gebracht. In sommige gevallen is het mogelijk om op een andere datum deel te nemen, of een ander in je plaats te laten gaan. Omdat iedere situatie anders is is het verstandig om contact op te nemen zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken. Zie tevens de algemene voorwaarden

Waar vind ik Dafs Notebook op Social media?

We vinden het fijn om met je in contact te komen op onze social media kanalen. We zijn te vinden op:

Hier geven we veel voorbeelden van planner spreads en korte Stories van producten. De taal is hier in het engels. Je kunt ons via deze link volgen
Op onze Nederlandse Facebook pagina vind je nieuwe product launches, Spreads en beschrijvingen, Links naar gratis printables en informatie over wanneer en waar we op specifieke events staan. Volg ons hier
Op Youtube staan video's met uitleg over producten en het gebruik ervan, maar ook over functioneel plannen. Je kunt je hier op het Dafs Notebook kanaal abonneren

 

Lever je ook aan andere winkels/wholesale?

Nog niet. Momenteel zijn we de mogelijkheden voor wholesale of ontwerp in opdracht aan het onderzoeken en zullen daarover meer plaatsen wanneer we de informatie beschikbaar hebben. Mocht je eventueel interesse hebben ons product in je assortiment op te nemen in de toekomst kan je dat laten weten via info@dafsnotebook.nl Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen we dit naar je sturen.

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein